زمستان 1399 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : ربیعی، مهدی ؛ عطاران، دکتر محمد ؛ کیامنش، علیرضا ؛ شبیری، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : حاجی حسین نژاد، غلامرضا ؛
(26 صفحة - من 5 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ایراندوره ابتداییبرنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی)سواد بومشناختیطراحیآموزش
-
مؤلف : عظیمی، محمد ؛
(32 صفحة - من 31 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییبرنامه درسی آموزش بهداشت و ارتقای سلامتمفروضههای نظام سلامتآموزش بهداشت و ارتقای سلامتآموزش بهداشــت و ارتقای ســلامتطراحیآموزش بهداشــت و ارتقای سلامت
-
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران
مؤلف : رضایی، مریم ؛ امام جمعه، سید محمد رضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ نیکنام، زهرا ؛
(30 صفحة - من 63 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییتحلیل محتوای کیفیطراحی الگوی برنامه درسیبرنامه درسی استم تلفیقیتلفیقیطراحیآموزشفناوریبرنامه درسی
-
مؤلف : ابراهیمی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : مرتضی نژاد، نیلوفر ؛
(22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ارتباط کلامی فلاندرزگفتگوی مستقیمگفتگوی غیر مستقیمگفتار دانشآموزسکوت و ابهاممدارس هوشمندفناوری اطلاعات و ارتباطاتاطلاعاتبـامعلمفناوریدانشتدریسدانشآموزان
-
كاتب مسؤول : فلاحی، محمد هادی ؛ مؤلف : داوری، نگین ؛
(30 صفحة - من 153 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییکتاب فارسیروابط مفهومیحوزه معناییشبکه معناییباهم آیی متداعیشبکهی معناییکتابجزءواژگی
-
مؤلف : حمیدی نصرآباد، اکرم ؛ زینلی پور، حسین ؛ سماوی، عبدالوهاب ؛ كاتب مسؤول : شیخی فینی، علی اکبر ؛
(22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیتحلیل محتواچارچوب سنجشسواد خواندنمطالعه پرلزپرلزکتابخواندنمتنپایهادبی