پاییز 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : زند قشلاقی، علی ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ فردانش، هاشم ؛
(30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:دلالت های تربیتینظریه برنامه درسیواقع گرایی انتقادیمایکل یانگدانش قدرتمندجامعه شناسی دانش
-
مؤلف : نعمتزاده، شهین ؛ مهدیزاده، بتول ؛ عاصی، سیدمصطفی ؛
(22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:انشامهارت های نوشتاریاصول گرایسنظریه ی ارتباطدانش آموزان پایه ی هشتم
-
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ خوشبخت، فریبا ؛ شفیعی، مریم ؛ جمال آبادی، منا ؛
(42 صفحة - من 53 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی صلح محورمدیریت خشمپیش دبستانیی
-
مؤلف : یوسفی، مریم ؛ عصاره، علیرضا ؛ حسینی خواه، علی ؛
(40 صفحة - من 95 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:آموزشساختارگراییبرنامه درسیپروژهالگوی یادگیری
-
مؤلف : قمری، حیدر ؛
(18 صفحة - من 135 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:جامعیتارزشیابیدوم و سوم متوسطهصحت علمیکتاب درسی تاریخ ادبیات
-
مؤلف : سراجی، فرهاد ؛ سلیمانی، فاطمه ؛
(24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتموانعنوآوری آموزشیمدارس هوشمنداجرای نوآوری