بهار 1392 - شماره 28 (انگلیسی) التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : Moyra Kean ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:طراحی برنامه درسی علومارزش هاValuesScience curriculum design
-
مؤلف : Lee Yuen Lew ؛
(24 صفحة - من 21 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:علومبرنامه های تربیت معلماستانداردهای آموزشSciencePreService ProgramsEducation Standards
-
مؤلف : Elisabeth Taylor ؛
(18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:آموزش برای پایداری (تحمل پذیری)داستان های معضلات اخلاقیارزش ها در آموزش علومeducation for sustainabilityethical dilemma storiesvalues in science education
-
مؤلف : Peter Charles Taylor ؛
(18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تنوع فرهنگیجهانی سازیمربیان علومCultural diversityScience EducatorsGlobalising
-
مؤلف : Bagheri Noaparast، Khosrow ؛
(12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:آموزش علومواقع گرایی سازندهشواهد نقضتماس نسبی با واقعیتscience educationEvidenceCountercontactConstructive RealismProportional Reality
-
مؤلف : Kiamanesh، Ali Reza ؛
(24 صفحة - من 93 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:کشورهای مسلمانموفقیت علمیتیمزشاخص های معلمانشاخص های دانش آموزانScience achievementteacher's indicatorsstudent's indicatorsTIMSSMuslim Countries