کلمة المفتاح Iranian curriculum / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عسکری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : حکیم زاده، رضوان ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1400 - شماره 53 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 151 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه تطبیقیبرنامه درسی استرالیابرنامه درسی نیوزیلندسواد خواندن و نوشتنبرنامه درسی ایران
-
2.
مؤلف : روحي، ايوب ؛ عزيزي، نعمت الله ؛ جلالوندی، مهناز ؛ مجري المقابلة : ناطقی، فائزه ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1399، دوره دهم- شماره 1 ، C (Azad University (27 صفحة - من 95 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار سنجیچندفرهنگیبرنامه درسی ایرانواژگان کلیدی: خرده فرهنگها
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی 1 |
مجلة پژوهش در نظام های آموزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)