کلمة المفتاح Iranian EFL Teachers / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات زبان و ترجمه 1
-
1.
بررسی ارتباط خودکارآمدی و خوشبینی تحصیلیِ معلّمان زبان انگلیسی در ایران از طریق مدل معادلات ساختاری
مؤلف : فتحی، جلیل ؛ ابراهیمی گلهدار، داود ؛ كاتب مسؤول : درخشان، علی ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 34 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریخوشبینی تحصیلیخودکارآمدی معلّممعلّمان زبان انگلیسی