کلمة المفتاح معلمان زبان انگلیسی / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Bahojb Ghahvechipour، Nasrin ؛ Zoghi، Masoud ؛ كاتب مسؤول : Ahanghari، Saeideh ؛
مجلة:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2024 - Number 50 ، A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 11 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیجهت گیری ارزشیمعلمان زبان انگلیسیآموزش تاملیارزش دستاوردvalue orientationachievement valueEFL Teachersreflective teachingjob performance
-
2.
مؤلف : Didehban، Amir ؛ Rahimy، Ramin ؛ كاتب مسؤول : Khodareza، Mohammad Reza ؛
مجلة:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2024 - Number 49 ، A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 187 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیارزشی ابی تکوینیدوره آموزشی معلمانتمرین ارزشیابی تکوینیمعلمان زبان انگلیسیKeywords: Formative AssessmentTeacher Education CourseFormative Assessment PracticeEFL TeachersSelf-efficacyFormative assessment
-
3.
كاتب مسؤول : گونی بند شوشتری، زهره ؛ مؤلف : ناصری، زهره سادات ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»پاییز 1402 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 168 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:میزان رضایتمندیویروس کرونامعلّمان زبان انگلیسیبرنامة شاد
-
4.
مؤلف : جهان بین، فریده السادات ؛
مجلة:روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم تربیتی»پاییز 1402، دوره هفتم - شماره 3 (17 صفحة - من 194 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیاشتیاق شغلیمعلمان زبان انگلیسیسواد دیجیتالیشایستگی در زمینه فناوری اطلاعاتتوسعه ی فردیصلاحیت حرفه ای فردی
-
5.
مؤلف : ساعدپناه، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی»تابستان 1402، سال ششم - شماره 24 (ویژه نامه) (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:شهر سنندجاشتیاق شغلیمعلمان زبان انگلیسیکامیابی شغلیارضای نیازهای روانی بنیادی در محیط کارشغلیکارکنان
-
6.
كاتب مسؤول : فضلعلی، فاطمه ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»بهار 1402 - شماره 27 ، العلمية - النشرية (Ministry of Culture (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:محیط آموزشیتعهدسازمانیمدارس دولتی و غیرانتفاعیحرفهایگراییمعلمان زبان انگلیسی
-
7.
بررسی ارتباط خودکارآمدی و خوشبینی تحصیلیِ معلّمان زبان انگلیسی در ایران از طریق مدل معادلات ساختاری
مؤلف : فتحی، جلیل ؛ ابراهیمی گلهدار، داود ؛ كاتب مسؤول : درخشان، علی ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»زمستان 1401 - شماره 51 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 34 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی معلّممعلّمان زبان انگلیسیمدل معادلات ساختاریخوشبینی تحصیلی
-
8.
مؤلف : معین وزیری، مطهره ؛ فهندژ، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : افراز، شهرام ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1401 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:معلماناعتباریابیمهارتهای حرفهایآموزش زبان انگلیسی روایی و پایاییمهارتهایمعلمان زبان انگلیسیمعلمان زبان انگلیسی ایرانیمدل
-
9.
مؤلف : Mehrabian، Nasim ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Vahid-Dastjerdi، Hossein ؛ كاتب مسؤول : Salehi، Hadi ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»June 2022, Volume 4 - Number 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 228 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیتاب آوری معلمانمعلمان زبان انگلیسیمهارت های فراشناختیمهارت های حل مسئلهmetacognitive skillsTeachers’ resilienceEFL TeachersEfficacyacademic selfProblem solving skills
-
10.
كاتب مسؤول : طهماسب زاده شیخلار، داود ؛ مؤلف : تقی پور، کیومرث ؛ قاسمیان، پروین ؛
مجلة:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1401 - شماره 5 (20 صفحة - من 2 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:معلمانتجارب زیستهزبان انگلیسیناکارآمدی آموزشآموزش زبان انگلیسیمصاحبهمعلمان زبان انگلیسیمتوسطهبرنامه درسی آموزش زبان انگلیسیکتب درسی زبان انگلیسیمضامین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)