کلمة المفتاح late learners / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : آشناگر، سمینه ؛ مؤلف : اللهی، ذبیح الله ؛ رضایی، عیسی ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (14 صفحة - من 748 إلی 761 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی آموزشیپیشرفت آموزشیدانش آموزان دیرآموزفناوری های سیار
-
2.
مؤلف : بهشتی پور، محسن ؛ سامانی، سیامک ؛ زرنقاش، مریم ؛ كاتب مسؤول : سهرابی شکفتی، نادره ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1401 - شماره 170 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شناختیمداخله بهنگامنوآموزان دیرآموزتوانایی تحصیلیمداخله بهنگام به همراه آموزش خانواده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران) 1 |
مجلة تعلیم و تربیت استثنایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)