کلمة المفتاح learning self-regulation / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فرجی، ندا ؛ مؤلف : غلامعلی لواسانی، دکتر مسعود ؛ خلیلی، دکتر شیوا ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1396 - شماره 83 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 334 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:خودشناسیخودتنظیمی یادگیریخود تنظیمی هیجانینیازهای ا ساسی روان شناختینیازهای اساسی روانشناختیارضای نیازهای اساسی روانشناختیخودتنظیمیتنظیم هیجانروانیتنظیمنیازهای اساسی روانشناختی
-
2.
مؤلف : حامدی، ارکیده ؛ مرادی، سهیلا ؛ ساسانیان اصل، زهرا ؛ آرمان، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 103 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانخودتنظیمی یادگیریترجیحات فکری ندهرمانسبکهای یادگیری کلب
-
3.
مؤلف : Mohammadi، Saeedeh ؛
مجلة:International Journal of Research in English Education»September 2020, Volume 5 - Number3 (16 صفحة - من 90 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:Structural equation modelingAcademic self-conceptacademic identity statusClassroom climatelearning self-regulation
-
4.
مؤلف : جورابی عصرجدید، مهسا ؛ صالحی، مهدیه ؛ استکی، مهناز ؛ مجري المقابلة : شهریاری احمدی، منصوره ؛
مجلة:تعالی مشاوره و روان درمانی»زمستان 1400- شماره 40 التصنيف A (Azad University (15 صفحة - من 56 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیباورهای هوشیدانش آموزان تیزهوشخودتنظیمی یادگیریادراک از جو کلاس
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تعالی مشاوره و روان درمانی 1 |
مجلة International Journal of Research in English Education 1 |
مجلة رویکردهای نوین آموزشی 1 |
مجلة روانشناسی 1 |