کلمة المفتاح loyal Customers / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلنار ؛ مؤلف : مالکی، بابک ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکانوشبکه های اجتماعیتاپسیس فازیبازاریابی شبکه های اجتماعی
-
2.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛ رمضانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 118 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:تهرانخدماتمشتریان وفادارهتل های پنج ستارههتلوفاداری مشتریانتسهیلاتضریب همبستگیوفاداری مشتری