کلمة المفتاح Loyalty model based on customer experience / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ مؤلف : نجاتی یزدی نژاد، نیلوفر ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 ، ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 165 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریعملکرد اجتماعیمدیریت زنجیره تامین سبزاقدامات داخلیهمکاری های خارجیعملکرد سبز
-
2.
مؤلف : رحیمی باغملک، جهانبخش ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 ، ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 190 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریصنعت هتلداریتئوری داده بنیادتجربه مشتریمدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت فردا 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (2 مقالة)