کلمة المفتاح Managing the Relationship with Electronic Customers / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : عباس زاده قره تکان، حسین ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 46 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیParam>مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی<توسعه نوآوری محصول<عملکردبازاریابی< دانش مشتری<عملکرد بازاریابیدانش مشتریعملکرد بازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)