کلمة المفتاح Market Capabilities / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Hosseini Astaraei، Fatemehsadat ؛ Saeidi، Parviz ؛ Mostaghimi، Mahmood Reza ؛ كاتب مسؤول : Shojaie، Samereh ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2019, Volume 6 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (10 صفحة - من 103 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:Market CapabilitiesOrganizational Innovation and Entrepreneurship (OIE)Municipalities of Golestan Province
-
2.
كاتب مسؤول : شاهنظری درچه، علی ؛ مؤلف : اسدیکرد، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهرونقخدمات فرهنگیتشکلیابیبازار فرهنگی
-
3.
مؤلف : تختایی، نصراله ؛ كاتب مسؤول : لیلی زاده، ندا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (7 صفحة - من 319 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد کسب و کارقابلیت های بازار