کلمة المفتاح Market ethics / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نیک بخش، بهرام ؛
مجلة:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 223 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیقصد خرید مشتریارزش برند تجاریاخلاق در بازارمشتریانبازاریابی
-
2.
مؤلف : رجایی، سید محمد کاظم ؛ کاظمی، مصطفی ؛
مجلة:معرفت اقتصاد اسلامی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 5 ISC (30 صفحة - من 117 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:شفافیتصداقتبازار اسلامیشاخص صداقتاخلاق بازارویژگی های بازار اسلامیويژگيهاي بازار اسلاميشفافيتطبقه بنديJEL: M14, M39, Fاخلاقاطلاعاتبازارشاخصخیاراسلامیوزن