کلمة المفتاح Marketing Ethics / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بیابانی، دکتر حسن ؛ مؤلف : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛ هادی زاده مقدم، بیتا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 52 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزاخلاق بازاریابیصنعت دارویی
-
2.
كاتب مسؤول : کوزه چیان، هاشم ؛ مؤلف : سرداری، مهران ؛ احسانی، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 65 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 181 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق بازاریابیصنعت ورزش.بازاریابی ورزشیشرکت های تولیدیبازاریابی اخلاقیبازارمدلمشتریصنعت تولیدات ورزشیاستراتژیپژوهش
-
3.
مؤلف : کوکبی بروجردی، فهیمه ؛ مهدی زاده، دکتر علی ؛ حاج علیان، دکتر فرشاد ؛ كاتب مسؤول : جهانگیر فرد، دکتر مجید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 109 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رفتار سازمانیاخلاق سازمانیمثبتگرا