کلمة المفتاح media content / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدزمانی، مجید ؛ مؤلف : امامی، سیدمجتبی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1400 - شماره 54 (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تاثیر رسانهمرور سیستماتیکمحتوای رسانهسنجش اثر رسانهنفوذ رسانه
-
2.
مؤلف : ویسی، مهسا ؛ سلیمانی، ندا ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 118 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندمیزان مصرف و در دسترس بودن رسانهمتمایز بودن رسانهمحتوای پیام رسانهصنعت بیمهرسانهشاخصتبلیغاتمعیارهاپرسشنامه