کلمة المفتاح Multilevel marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Sajjad، Rabiei ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Spring 2023, Volume 7 - Number 2 ، C (Azad University (20 صفحة - من 48 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:MarketingEntrepreneurshipEntrepreneurial intentionsTheory of Planned BehaviourMulti-Level Marketing
-
2.
مؤلف : فرشادبخت، فرامرز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجلة:کارآگاه»تابستان 1391، سال پنجم - شماره 19 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 52 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:طرحهای هرمینظریه ی نشر نوآوریبازاریابی شبکه ایشرکت های هرمیبازاریابی چندسطحی