کلمة المفتاح Multiple Channels / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
2.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 250 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:بهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتیخردهفروشی