کلمة المفتاح national branding / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اسدی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات راهبردی»پاییز 1402- شماره 101 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:عربستانقدرت نرمبرندسازی ملیخلیج فارسملک سلمان
-
2.
پیوند سیاست أعلی و أدنی: نقش سردار سلیمانی در تصویرسازی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مقاومت
مؤلف : سعیدی، روح الامین ؛
مجلة:جامعه مهدوی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 4 (23 صفحة - من 36 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:دیپلماسی عمومیقدرت نرمبرندسازی ملیمدیریت تصویرسیاست اعلیسیاست ادنی
-
3.
مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : سپهوند، اکبر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی ملیرویکرد چندسطحیفراترکیبمطالعات موردی کیفی
-
4.
كاتب مسؤول : شرعی، زهره ؛ مؤلف : ابراهیمی، سید عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1400 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 171 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:نخبگان و استعدادهای برتربرندسازی نخبگانبرندسازی ملی
-
5.
مؤلف : شرعی، زهره ؛ دامغانیان، دکتر حسین ؛ زارعی، دکتر عظیم ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، دکتر سید عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 174 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی ملیتئوری داده بنیادنخبگان و استعدادهای برتر
-
6.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ امین زاده، شهرام ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجلة:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (12 صفحة - من 5 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:سواد رسانهایبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیفرهنگ و میراثصنعت گردشگری مذهبی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)