کلمة المفتاح Navad Program / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛ كاتب مسؤول : محمدی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:رسانهآمیخته بازاریابیلیگ برتر فوتبالبرنامه نود
-
2.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : محبی، عادل ؛ شراعی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی برندجاذبه تبلیغاتیجذابیت شخصیت برندبرنامه 90کیفیت ارتباطوفاداری برند