کلمة المفتاح Need for uniqueness. / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رستگار، احمد ؛ مؤلف : صیف، محمد حسن ؛ رستاد، داوود ؛ علی زاده، سیما ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1402، سال پانزدهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 151 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستنوگرایی مصرف کنندهنیاز به بیهمتاییمزایای پافشاری در ایدهتمایل مصرف سبز
-
2.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : غیور، مرتضی ؛ چمنی هروی، تکتم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:عشق برنداصالت برندنیاز به منحصر بفرد بودنهتل های پنج ستاره شهر مشهد
-
3.
مؤلف : انصاری پور، سمیه ؛ خاکباز، عظیمه سادات ؛ كاتب مسؤول : سهرابی، روح اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 436 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیبرتریرفتار متکبرانه مصرفکنندهنیاز به منحصربهفرد بودنمصرفپژوهشبـهبـا
-
4.
كاتب مسؤول : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ مؤلف : رسولیان، محسن ؛ بوجاری، حسین ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت درک شدهمنحصر به فرد بودنفرایند خریدارزش احساسیرفتار مصرف کنندهبرند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |