کلمة المفتاح neuro-phenomenology / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهدوی، زینب ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز و زمستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 138 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:ذهن آگاهی بدنمندتکاپوآفرینیعصب پدیدارشناسیتربیت توجهتجربۀ یادگیریتعامل بینا فردی
-
2.
مؤلف : هوشمند، علیرضا ؛ امین خندقی، دکتر مقصود ؛ مقیمی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : شعبانی ورکی، دکتر بختیار ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 7 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیعصبپدیدارشناسینظریهپردازی برنامه درسینظریهپردازی همادیننظریهعصبپدیدارنظریهپردازیرویکرد
-
3.
مؤلف : هوشمند، علیرضا ؛ شعبانی ورکی، دکتر بختیار ؛ امین خندقی، دکتر مقصود ؛ مقیمی، دکتر علی ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1399، سال هشتم - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 37 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تبیینتفهمنظریه پردازیعصب پدیدارشناسیتبیین تفهمینظریه برنامنه درسی
-
4.
مؤلف : شرفی، حسین ؛ شعبانی ورکی، دکتر بختیار ؛ عبدخدایی، دکتر محمد سعید ؛ مقیمی، دکتر علی ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1398، سال هفتم - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (38 صفحة - من 357 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی انتگرالروش کمی و کیفینظریه انتگرالتحلیل علی لایه ایعصب پدیدارشناسی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة نظریه و عمل در برنامه درسی 2 |
مجلة مطالعات برنامه درسی آموزش عالی 1 |
مجلة پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)