کلمة المفتاح NPD / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مهدیه، امید ؛ مؤلف : پرچ، مهرداد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (24 صفحة - من 371 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینوآوریمحصولواحدهای وظیفهایشرکت تاژتوسعه محصولات جدید
-
2.
مؤلف : ممقانی، علی رضا ؛ سرمد سعیدی، سهیل ؛ کاباران زاد قدیم، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1390 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 167 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدعوامل کلیدی در توسعه محصولتوسعه محصولگروه خودروسازی سایپافرایند توسعه محصول جدیدمدیرانشاخص
-
3.
مؤلف : سرمدسعیدی، سهیل ؛ ممقانی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشگر»پاییز 1389 - شماره 19 (27 صفحة - من 113 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:AHPتوسعه محصول جدیدعوامل کلیدی در توسعه محصولNPD