کلمة المفتاح online shopping improvement. / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کیارزم، آمنه ؛ فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ محمودی میمند، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1399 - شماره 63 ، ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکمدلسازی ساختاری تفسیریبهبود خرید آنلاین
-
2.
كاتب مسؤول : کیارزم، آمنه ؛ مؤلف : فروزنده دهکری، لطف اله ؛ محمودی میمند، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 277 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:بهبود خرید آنلاینفرایند تصمیمگیری مشتریتجارت الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانمحصولبهبود خرید آنلاینالکترونیکیاینترنتیکیفیتمدل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |