کلمة المفتاح Perceived Ease / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسحق یزدآبادی، زهره ؛ كاتب مسؤول : معافی مدنی، سیده خدیجه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1402 - شماره 52 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 154 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتسهولت ادراکشدهعملکرد یادگیری دانشآموزانیادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراهلذت ادراکشدهبازی تلفن همراهدانشآموزان
-
2.
كاتب مسؤول : دهقانی پوده، سجاد ؛ مؤلف : نادری بنی، محمود ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (12 صفحة - من 1046 إلی 1057 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی درک شدهسهولت درک شدهنوآوری شخصیپذیرش بانکداری همراه
-
3.
كاتب مسؤول : صفرپور دهکردی، سپیده ؛ مؤلف : تاجیکی، شهربانو ؛ رازقی، سعید ؛
مجلة:فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت»زمستان 1400، دوره اول - شماره 2 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:معلمانمدل پذیرش فناوریمقاصد رفتاریسهولت ادراکشدهسودمندی ادراکشدهنگرش به فناوری
-
4.
كاتب مسؤول : عسگری نژاد، منیره ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی ادراک شدهسهولت ادراک شدهتمایل رفتاریاستفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)