کلمة المفتاح Perceptual-motor training / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسم زاده، زهرا ؛ حبی، محمد باقر ؛ كاتب مسؤول : بیگدلی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1402 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 160 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریدرک مطلبحافظه فعالپردازش شنیداریتمرین ادراکی-حرکتی
-
2.
مؤلف : ممکلت دوست، فرح ؛ بختیارپور، دکتر سعید ؛ طالب زاده شوشتری، دکتر مرضیه ؛ كاتب مسؤول : پاشا، دکتر رضا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1400 - شماره 81 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:اختلال ریاضیآموزش شناختی رفتاری و آموزش ادراک حرکتی
-
3.
كاتب مسؤول : عرب عامری، دکتر الهه ؛ مؤلف : هاشمی، ایوب ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1398 - شماره 73 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردزمان واکنشاختلال هماهنگی رشدیهماهنگی حرکتیتمرینات ادراکی- حرکتی
-
4.
مؤلف : خیراندیش، فرشته ؛ كاتب مسؤول : بادامی، دکتر رخساره ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1395 - شماره 60 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیرفتار سازشیمحیط رقابتیجو انگیزشیتمرین ادراکی حرکتیکودکان کمتوان ذهنی آموزش پذیر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کودکان استثنایی 3 |
مجلة جامعه شناسی آموزش و پرورش 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)