کلمة المفتاح political branding / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حق پرست، محمداسماعیل ؛ هنرور، حسین ؛ صمدی، مهران ؛ كاتب مسؤول : دهقان شاد، حوریه ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی انقلاب اسلامی»زمستان 1401 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 89 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:انقلاب اسلامیجامعه شناسیبرندبرندسازی سیاسیاحزاب ایرانیسیاسیاحزابفراترکیبجامعه
-
2.
كاتب مسؤول : مهدیه نجف آبادی، راضیه ؛ مؤلف : دادور، ابوالقاسم ؛
مجلة:باغ نظر»دی 1399 - شماره 91 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 57 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:اسطوره های معاصراسطوره های تلفیقیبرند اوباماد یاسپورابرند سازی سیاسیتلفیق
-
3.
مؤلف : Mahdieh Najafabadi، Razaieh ؛ Dadvar، Abolghasem ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»January 2021, Volume 17 - Number 91 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 61 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:HybridityDiasporapolitical brandingContemporary MythsHybrid MythsBarak Obama brand
-
4.
مؤلف : قلیپور، مجتبی ؛ عنایتی شبکلائی، علی ؛
مجلة:مطالعات انتخابات»بهار و تابستان 1394 - شماره 10 و 11 (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ایرانیانانتخاباترسانه های جدیدگرایش رای دهیرفتار رای دهی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)