کلمة المفتاح Purchasing Intent / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : یاوری، شیما ؛ كاتب مسؤول : صابری، سید محمود ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (8 صفحة - من 219 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:محتوای پیام تبلیغـاتینگرش افرادادراک افرادشخصی سازی کردن پیامک های تبلیغاتیشهرداری تهرانقصد خرید
-
2.
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ مولايی، سوران ؛ كاتب مسؤول : شاکری، رویا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدویژگیهای روانشناختی اجتماعیچشم و همچشمی
-
3.
كاتب مسؤول : Ghalandari، Kamal ؛
مجلة:International Journal of Ethics and Society»Winter 2021, Volume 3 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 33 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ethicsPurchasing behaviorSubjective knowledgePurchasing IntentPerceived reliability