کلمة المفتاح Relationship marketing tactics / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : باقری، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 80 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندرفتار خریداقدامات بازاریابی رابطه مندبسته های ایرانگردیگردشگری
-
2.
مؤلف : قلی زاده، بهاره ؛ کشتی دار، محمد ؛ كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1394 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرفتار مصرفکنندهتمایل به حضور مجددباشگاه های تندرستیراهکارهای بازاریابی ارتباطی