کلمة المفتاح satisfaction and trust / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Bafekr، Poya ؛
مجلة:Creative Economy and New Business Management Approaches»June 2024 - No.2 (17 صفحة - من 94 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbrand loyaltysalessatisfaction and trust
-
2.
كاتب مسؤول : Mahnani، Akram ؛ مؤلف : Lari، Dr. Mohammad ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 220 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:Ethical StandardsDisclosure of corporate social responsibilitysatisfaction and trust
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Creative Economy and New Business Management Approaches 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |