کلمة المفتاح slow learners / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ممقانیان، سیما ؛ كاتب مسؤول : علیوندی وفا، مرضیه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (22 صفحة - من 14 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهدانشآموزان دیرآموزرشد اجتماعیادراک شایستگیبازیدرمانی عروسکی
-
2.
كاتب مسؤول : گندمی، زینب ؛ مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیدانشآموزان دیرآموزکارکردهای اجراییتوانبخشی شناختیدانشآموزانحافظهی فعالکارکردهای اجراییآزمونپژوهشکودکان
-
3.
كاتب مسؤول : نصرتی، فاطمه ؛ مؤلف : شریفی، سارا ؛ فتح ابادی، روح الله ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1400 - شماره 161 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 87 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مداخله ی زود هنگامنوآموزان دیرآموزمهارت های آمادگی
-
4.
مؤلف : گندمی، زینب ؛ افروز، دکتر غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1400، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 207 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییرفتاریتوانبخشی شناختیدانش آموزان دیرآموزحافظۀ فعالتوانبخشی شناختیکودکانآزمونتمرینات
-
5.
مؤلف : امانی، ملاحت ؛ اسدی گندمانی، رقیه ؛ نسائیان، عباس ؛ وحدانی اسدی، محمدرضا ؛ بدخشان، عصمت ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1398 - شماره 158 ISC (10 صفحة - من 23 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان دیر آموزانوضعیت آموزشراهکارهای کیفیت بخشی به آموزشعملکرد تحصیلی