کلمة المفتاح social manufacturing / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریفی، وحید ؛ درخشان، سید علیرضا ؛ شاه منصوری، اشرف ؛ علیرضایی، ابو تراب ؛ كاتب مسؤول : هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 ، الف (Ministry of Science (34 صفحة - من 87 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل کتابسنجیتولید اجتماعیزوج کتابشناختیهم رخدادی کلمات کلیدی
-
2.
مؤلف : نوبهار، عماد ؛ صدوقی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : دهقان نیری، محمود ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1402 - شماره 32 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 31 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مبلمانپاردایمهای نوین تولیدپارادایم تولید اجتماعی
-
3.
مؤلف : اسماعیلی آهنگرکلایی، هادی ؛ ولی پور خطیر، محمد ؛ مهدوی، ایرج ؛ كاتب مسؤول : صفایی قادیکلایی، عبدالحمید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 8 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریدیمتلتولید اجتماعیتولید اشتراکیصتعت پوشاک
-
4.
كاتب مسؤول : خادمی، سید موسی ؛ مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ پرهیزگار، محمدمهدی ؛ عسگری، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1401 - شماره 61 ، A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 140 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:گراندد تئوریبرندسازیتولید اجتماعیصنعت پوشاک داخلی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های نوین در تصمیم گیری 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |