کلمة المفتاح Spectator Satisfaction / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : امینی، علیرضا ؛ مؤلف : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد رفتاریفداکاریبازاریابی سیمارضایت تماشاگر
-
2.
مؤلف : رمضانی نژاد، رحیم ؛ اسدی، حسن ؛ زمردی، دانا ؛ كاتب مسؤول : هژبری، کاظم ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»پاییز و زمستان 1392 - شماره 1 ISC (11 صفحة - من 49 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مندی تماشاگرانانگیزه حضورمسابقات کشتیتماشاگرانمسابقاتلیگ برتر ایران