کلمة المفتاح strategic assessment / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
استراتژی موثر بازاریابی محصولات گلخانهای در مناطق روستایی شهرستان جیرفت با تاکید بر مدل SWOT و QSPM
كاتب مسؤول : حسینی کهنوج، سید رضا ؛ مؤلف : رومیانی، احمد ؛ خراج، محمد ؛
مجلة:پژوهشهای جغرافیای اقتصادی»تابستان 1402، دوره چهارم - شماره 12 (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیجیرفتارزیابی استراتژیکمدل QSPMمحصولات گلخانه ایهـااســتاسـتراتژیبـهبـابــا
-
2.
كاتب مسؤول : ربیعی، حسین ؛ مؤلف : فیروزی، معصومه ؛
مجلة:Political Organizing of Space»زمستان 1397، دوره اول - شماره 1 (8 صفحة - من 60 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییارزیابی استراتژیکروستای لایزنگان
-
3.
مؤلف : زلیخانی سیار، لیلا ؛ لطیفی، سمیه ؛ یعقوبی فرانی، احمد ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»پاییز 1391 - شماره 11 ISC (27 صفحة - من 89 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:استان همدانتعاونیهای کشاورزیتعاونیهای طیوربررسی راهبردی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای جغرافیای اقتصادی 1 |
مجلة Political Organizing of Space 1 |
مجلة تعاون و کشاورزی 1 |