کلمة المفتاح Strategic Fit / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ترک زاده، جعفر ؛ پورکریم، کبری ؛ مزگی نژاد، سمیه ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانک سپهتناسب راهبردیپاسخ راهبردیتغییر راهبردیتوفیق راهبردی
-
2.
كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، حبیباله ؛ مؤلف : اصلانی، محسن ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1400 - شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:ساختار سازمانیعملکرد سازمانیبرازش راهبردیماتریس اشریجشرکتهای مادر تخصصیتلاطم محیطی
-
3.
كاتب مسؤول : مزروعی نصرابادی، اسماعیل ؛ مؤلف : اسلامی، سمیه ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»تابستان 1398 - شماره 63 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 4 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینانپاسخگوییعملکرد شرکتشدت رقابتتناسب راهبردی زنجیره تامین
-
4.
كاتب مسؤول : میرفخرائی، سیدحسن ؛ مؤلف : رحیمی، امید ؛
مجلة:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1396 - شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ایرانروسیهمشارکت راهبردیانطباق راهبردیعدم قطعیت محیطیبحران سوریه
-
5.
مؤلف : Mirfakhraei، Seyed Hasan ؛
مجلة:Iranian Review of Foreign Affairs»Summer-Fall 2017, Volume8 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 25 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:IranRussiaStrategic FitEnvironmental uncertaintyStrategic PartnershipSystem Principle
-
6.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ پویا، علی رضا ؛ الهامی، سولماز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1394 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:رهبری نوآورانههماهنگی استراتژیک و عملکرد سازماناشتراک دانش
-
7.
كاتب مسؤول : توکلی، غلامرضا ؛ مؤلف : رمضان، مجید ؛ ساروقی، حسام الدین ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»پاییز 1391 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 77 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:ارزشمدل کسب و کارراهبردتناسب راهبردیعملکرد راهبردی
-
8.
مؤلف : اعرابی، سیدمحمد ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1386 - شماره 5 ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابینقاط مرجع استراتژیکهماهنگی استراتژیکاستراتژی سطح کسبوکارچرخه حیات محصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)