کلمة المفتاح teaching-learning model / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عبداله یار، علی ؛ سجادی، سیدمهدی ؛ فرمهینی فراهانی، محسن ؛ كاتب مسؤول : سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1400 - شماره 68 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تدریس خلاقالگوی یاددهی- یادگیریالگوی دلوز و گاتاریمعرفتشناسی
-
2.
مؤلف : Ebrahimi Zarandi، Maryam ؛ Manzari Tavakoli، Ali Reza ؛ Zeinaddini Meimand، Zahra ؛ Slotani، Amanollah ؛ كاتب مسؤول : Manzari Tavakoli، Hamdollah ؛
مجلة:Iranian Journal of Learning and Memory»Summer 2020, Volume 3 - Number 10 التصنيف ب (Ministry of Science (7 صفحة - من 17 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:intelligenceProblem Solving Abilityteaching-learning modelcreativeness and creativity