کلمة المفتاح theoretical basis of curriculum designs / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 65 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:سند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامیدیدگاههای برنامه درسیملاکهای ارزیابی برنامه درسی ملیمطالعات برنامه درسی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات برنامه درسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)