کلمة المفتاح trust in media / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مطالعۀ اسلوبهای اختصاصی شبکۀ خبری بیبیسی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه
مؤلف : هرمزی زاده، محمد علی ؛ زابلی زاده، اردشیر ؛ بهشتی، محمود ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 87 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:اسلوبهای جلب اعتماداعتماد رسانهایبرنامه 60 دقیقهتحلیل محتوای کیفی
-
2.
مؤلف : هاشم زهی، نوروز ؛ مهدوی، سمیه السادات ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1391 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (20 صفحة - من 177 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:اجتماعیپایگاه اقتصادیاعتماد به رسانهشبکه یک تلویزیونمیزان احساس امنیترضایت از زندگی و میزان دینداری افراد