کلمة المفتاح TV ads / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سربخش، رضا ؛ مؤلف : میرزاپور، حسین ؛ سربخش، ريوف ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 33 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:گرافیک متحرکپویانمایی دوبعدیلوگوموشنتبلیغات تلویزیونی
-
2.
كاتب مسؤول : مرکبی، سید محمد صادق ؛ مؤلف : سامانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1398 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تلویزیونیآگهی بازرگانیبرنامههای مشارکتیاسپانسر(حامی)آسیبشناسی تولید برنامه
-
3.
مؤلف : منتظر قائم، مهدی ؛ حسینی، سیدعباس ؛
مجلة:اسلام و مطالعات اجتماعی»بهار 1396 - شماره 16 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (27 صفحة - من 142 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیوناتوپیاجامعه آرمانیآگهیهای بازرگانی
-
4.
مؤلف : عبداللهیان، حمید ؛ حسنی، حسین ؛
مجلة:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»بهار 1391، دوره اول - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 89 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:ساختارگرایینشانه شناسیآگهی های تلویزیونیتبلیغات تجاریارزش های فرهنگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه 2 |
مجلة اسلام و مطالعات اجتماعی 1 |
مجلة مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)