کلمة المفتاح Urban marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوربخش، امیرحسین ؛ مؤلف : مینایی، آرین ؛
مجلة:اندیشه راهبردی شهرسازی»بهار و تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (18 صفحة - من 82 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی شهریبرندسازیبازاریابی شهریشهر اسلامی- ایرانی
-
2.
مؤلف : تابش، سعید ؛ حسینی، میرداود ؛ كاتب مسؤول : نوری خانیوردی، میثم ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه فضای شهری»بهار و تابستان 1400 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:توسعه شهریورزشبرندسازی شهریبازاریابی شهری
-
3.
مؤلف : بافندکار، انوشیروان ؛ کاظمی، فضل اله ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 173 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریبرند شهریبازاریابی شهری