کلمة المفتاح Viral Marketing / Organic Food / Meta / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نورانی، امیرمسعود ؛ انوشه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : نصراللهی، مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1402- شماره 121 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 101 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیفراترکیبتحلیل شبکهای فازیمواد غذایی ارگانیکمدلسازی ساختاری تفسیری جامع
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)