پاییز 1398 - شماره 37 التصنيف A (Azad University)
-
مؤلف : بادله، علیرضا ؛ اوجاقی، مریم ؛ جاهد، عبدالرحیم ؛
(20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانخودکارآمدیواقعیت افزودهانگیزهی تحصیلی
-
مؤلف : فتحی، آیتاله ؛ شریفی رهنمو، سعید ؛ صنیعی، مهری ؛ شریفی رهنمو، مجید ؛
(22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریاعتیاد به اینترنتدانش آموزانشایستگی اجتماعیتنظیم شناختی هیجان
-
مؤلف : ساداتی بالادهی، مهسا ؛ نیوشا، بهشته ؛ استکی، مهناز ؛
(17 صفحة - من 47 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیبازیهای رایانهایدانشآموزان دارای ناتوانی ریاضیبازیهای سنتی ایرانی
-
مؤلف : عنایتی، ترانه ؛ عالی پور، علیرضا ؛
(18 صفحة - من 64 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:آموزشاشتغالفناوری اطلاعات
-
مؤلف : حسین تبار، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : بریمانی، ابوالقاسم ؛
(21 صفحة - من 85 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیسرمایه اجتماعیرضایت تحصیلی
-
مؤلف : کاظمی بره بی چاست، حدیث ؛ كاتب مسؤول : نظری، فریبا ؛
(20 صفحة - من 107 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به فن آوریقصد استفاده از فن آوریرفتار استفاده از فن آوریسامانه ثبت پروپوزال و امور پژوهشیپـذیرش فـن آوری
-
مؤلف : مهدی زاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : عزیزی، مریم ؛
(18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:اهداف شناختیهوشمندسازیزیرساخت سختافزاریاهداف روانی-حرکتی
-
مؤلف : صانعی پور، فاطمه ؛ صفایی موحد، سعید ؛ عسگری، مجید علی ؛
(15 صفحة - من 145 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:دوره متوسطهمدارس هوشمندمردمنگاری آموزشیفناوری اطلاعات وارتباطات(فاوا)