بهار 1399 - شماره 39 التصنيف A (Azad University)
-
تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی
مؤلف : عبادالهی، مینا ؛ کاظمی، سلطانعلی ؛ كاتب مسؤول : برزگر، مجید ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:ادارک از جو مدرسهمشغولیت تحصیلینوجوانانخودپنداره تحصیلی
-
مؤلف : حسینی، شیما ؛ نقش، زهرا ؛ كاتب مسؤول : مقدم، اعظم ؛
(18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نظریه سوال-پاسخاعتیاد به شبکههای اجتماعیمدل مقیاس رتبهبندی راش-اندریچ (RSM)
-
كاتب مسؤول : حیدری، صدیقه ؛ مؤلف : ایونز، جان ؛ آزادیکتا، مهرناز ؛
(12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:همسانی درونیتحلیل اکتشافیروایی سازهسیاهه شادکامی کودکان مدرسه (SCHI)
-
كاتب مسؤول : اسلمی، الهه ؛ مؤلف : امیری راد، ملیحه ؛ موسوی، شکوفه ؛
(18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیکنترل خشمشفقت به خودزنان دارای همسر معتاد
-
مؤلف : کرمی، امیر ؛ امرایی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : غضنفری، فیروزه ؛
(14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییساختار عاملیبازداری رفتاریپرسشنامه تفکر هوسمقیاس فعالسازیمقیاس فعالسازی/بازداری رفتاری
-
مؤلف : حسینی، سیدحمید ؛ کاظمی، سلطانعلی ؛ سامانی، سیامک ؛ كاتب مسؤول : رضایی، اذرمیدخت ؛
(14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانمصاحبه انگیزشیاهمال کاری تحصیلی
-
كاتب مسؤول : کشتورز کندازی، احسان ؛ مؤلف : اوجی نژاد، احمد ؛
(26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ذهنآگاهیرفتار غیرمولد تحصیلیخودنظمجویی تحصیلی
-
مؤلف : عراقیان، شیما ؛ توزنده جانی، حسن ؛ باقرزاده گلمکانی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : نجات، حمید ؛
(18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:معنای زندگیشفقتتحمل آشفتگیبهبود کیفیت زندگی