زمستان 1399- شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : رضایی، فاطمه ؛ مؤلف : باقرزاده، فضل اله ؛ شیخ، محمود ؛ حمایت طلب، رسول ؛ حومنیان، داوود ؛
(15 صفحة - من 22 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:روش تدریسمهارت حرکتی درشتبازی عمدیتمرین عمدیرقابت سازمان یافته
-
مؤلف : مکوندی، ندا ؛ قاسمی، عداله ؛ كاتب مسؤول : نعیمی کیا، ملیحه ؛
(14 صفحة - من 40 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:فعالیتهای حیاط پویاناسازگاریهای رفتاریدانش آموزان کمتوان ذهنی
-
كاتب مسؤول : رافعی بروجنی، مهدی ؛ مؤلف : طالب پور، فهیمه ؛ نزاکت الحسینی، مریم ؛ صفوی، شیلا ؛
(21 صفحة - من 59 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:حس عمقیاختلال طیف اتیسمسطح تمرینی نرمسطح تمرینی سخت
-
مؤلف : رمضان زاده، حسام ؛
(25 صفحة - من 86 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تداخل زمینه ایپرتاب دارتمدل یادگیری کم خطاپردازش خطا
-
مؤلف : پورحسین جعفری، زهرا ؛ قیامی راد، امیر ؛ كاتب مسؤول : اقدسی، محمدتقی ؛
(16 صفحة - من 115 إلی 130 )
-
مؤلف : غلامی، ساره ؛ شتاببوشهری، سیده ناهید ؛ كاتب مسؤول : دوستان، محمدرضا ؛
(24 صفحة - من 136 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:تثبیتهای بیناییمبادلة سرعت-دقتپهنای موثر هدفدشواری فضایی و زمانیدستبرتری
-
آیا تجربه می تواند میانجی رابطه بین دانش تاکتیکی شفاهی با عملکرد تاکتیکی بازیکنان مدارس فوتبال باشد؟
كاتب مسؤول : ملکی، محمد ؛ مؤلف : زارعی، ارش ؛
(21 صفحة - من 166 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:تجربهمدارس فوتبالدانش تاکتیکیرفتار تاکتیکی