بهار و تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : غلام پور، میثم ؛ مؤلف : پورشافعی، دکتر هادی ؛
(21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:مربیپیشدبستانیچندپایهضمیمه مدارس ابتداییچالشروستایینوآموزانآموزشمربیاندوره پیشدبستانی
-
كاتب مسؤول : بناهان، مریم ؛ مؤلف : نیرویی، افسانه ؛
(25 صفحة - من 22 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیشبکه های اجتماعیتوانمندی روانشناختیموثر بودنمعلمانتوانمندیتوانمندسازیمیزان استفاده از شبکههای اجتماعی
-
كاتب مسؤول : عابدی، شیما ؛ مؤلف : حنایی، تکتم ؛
(27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ادراکمشارکتکودکبازیمحله سجاد.کودکاننقاشیسنیرشداجتماعیطراحیتحلیل
-
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ کشاورزی، فهیمه ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ ناصری جهرمی، راحیل ؛ حسامپور، زهرا ؛ میرغفاری، فاطمه ؛ ابراهیمی، شیما ؛
(28 صفحة - من 74 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:والدینآموزش مجازیشبکههای اجتماعی مجازیتجارب زیستهدوره اول ابتداییویروس کروناآموزشمعلمدانشآموزانشبکههای اجتماعیمضامینمدرسهکلاس
-
كاتب مسؤول : محمودی، سیروس ؛ مؤلف : ایمانی فر، حمید رضا ؛ طالبی، سعید ؛
(16 صفحة - من 102 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلتفکرانتقادیرویکرد هانتر و اشمیتتفکر انتقادیدوره متوسطهپژوهش
-
مؤلف : مرادی، امیر ؛ کشاورز، سوسن ؛ کردلو، محسن ؛
(29 صفحة - من 118 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:قرآناحادیثتربیتنوجوانانکودکانشبکههای اجتماعی مجازیتنگناهای تربیتیشبکههای اجتماعیتربیتیاطلاعاتعزتپژوهشPersianحریم خصوصی
-
مؤلف : ستاری، علی ؛
(21 صفحة - من 147 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:جلال آل احمدمدیر مدرسهبرنامه درسی واقعنگر و انتقادیداستاناجتماعرویکردمعلمانتربیتی