زمستان 1395، دوره هفتم - شماره 4
-
مؤلف : ابراهیمی، نیشتمان ؛ گوهرپی، شاهین ؛ حقیقی زاده، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : فرجی خیاوی، فرزاد ؛
(11 صفحة - من 275 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت آموزشدانشگاه علوم پزشکی جندی شاپورگروه های توانبخشی
-
مؤلف : نیرومند، الهام ؛ خزاعی، محمدرسول ؛ وزیری، سیاوش ؛ خزاعی، منصور ؛ كاتب مسؤول : سپاهی، ویدا ؛
(12 صفحة - من 286 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت آموزشیدانشجویان پزشکیآموزش پزشکیآموزش سرپایی
-
مؤلف : حیدرزاده، اعظم ؛ دهقان، مه لقا ؛ شاه محمدی پور، پریسا ؛ طاهری، زینب ؛ كاتب مسؤول : عزیز زاده فروزی، منصوره ؛
(9 صفحة - من 298 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیعدالت آموزشیدانشجویان علوم پزشکیفرسودگی تحصیلی
-
مؤلف : کاوسی، علی ؛ سمرقندیان، سعید ؛ نجفی، حسین ؛ تقوی، محمدرضا ؛ موحدی، علی ؛ معینی قمچینی، وحید ؛ كاتب مسؤول : محمدی، غلامرضا ؛
(11 صفحة - من 307 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانرفتار مربیانآموزش بالینی اثر بخشدانشکده علوم پزشکی نیشابور
-
مؤلف : قاسمی، علی حسین ؛ کمیلی ثانی، حسین ؛ ساکی مالحی، امل ؛ كاتب مسؤول : طوماری، سارا ؛
(7 صفحة - من 318 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:جستجوی اطلاعات سلامتجستجوی آنلاینجستجوی آنلاین اطلاعات سلامتاطلاعات سلامتجستجوی اینترنتی
-
مؤلف : حیدر زاده، اعظم ؛ محمد علیزاده، سکینه ؛ هاشمی نسب، فاطمه السادات ؛ عباس زاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : سلطان احمدی، ژیلا ؛ عزیززاده فروزی، منصوره ؛
(9 صفحة - من 325 إلی 333 )
الکلمات المفتاحية:اختلالات خلقیکرماندانشجویان علوم پزشکیاهمال کاری تحصیلی
-
كاتب مسؤول : عزیزی ابرقوئی، محسن ؛ مؤلف : فلسفی نژاد، محمدرضا ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ درتاج، فریبرز ؛
(12 صفحة - من 334 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیفرسودگی تحصیلیاسترس ادراک شدهفشارزاهای آموزشی
-
كاتب مسؤول : فرامرزی، حمید ؛ مؤلف : مکتبی، غلامحسین ؛ قاسمی خواه، سمیه ؛ فرزادی، فاطمه ؛
(9 صفحة - من 346 إلی 354 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیجهت گیری انگیزشیهویت تحصیلی
-
مؤلف : وفائی، حمید ؛ مکارم، عباس ؛ ایلدرآبادی، اسحاق ؛ خلفی، علی ؛ كاتب مسؤول : کریمی مونقی، حسین ؛
(11 صفحة - من 355 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:پرستارانآموزش استاد محورآموزش مساله محورخطاهای گزارش نویسی
-
مؤلف : بیگدلی، زاهد ؛ رجبی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : نصیری، ماریا ؛
(12 صفحة - من 366 إلی 377 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانرفتار اطلاعاتیراهبردهای خودتنظیمیباورهای انگیزشی