بهار 1401- شماره 24 التصنيف C (Azad University)
-
كاتب مسؤول : خانعلی زاده، بهمن ؛
(7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:ایرانرضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتری وفادار
-
مؤلف : انوری پور، حامد ؛ معروفی نقدهی، فخرالدین ؛ وفائی، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
(21 صفحة - من 9 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کاررقابت پذیریشرکت ملی صنایع پتروشیمی ایرانطراحی الگویمدلسازی ISM
-
مؤلف : معموری، شهاب الدین ؛ كاتب مسؤول : زندی، فاطمه ؛
(20 صفحة - من 31 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رشد اقتصادیفناوری اطلاعات و ارتباطاتتابع تولیدتجارت الکترونیکتوسعه فناوری اطلاعات و ارتباطاتالگوی خودتوضیحی با وقفه های توزیعی
-
مؤلف : نوری، الناز ؛ کاکائی، حمید ؛ كاتب مسؤول : دامن کشیده، مرجان ؛
(9 صفحة - من 51 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیدیمتلارتباط با مشتریقابلیت سنجش بازارکارکرد بازاریابی
-
كاتب مسؤول : كريمي، مجتبي ؛ مؤلف : سبحانيان، فريده سادات ؛ علی اکبری، محمدامین ؛
(15 صفحة - من 61 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:نااطمینانیسیاست های پولیروش گشتاورهای تعمیم یافته (GMM)سیاست های ارزیگرایشات احساسی سرمایه گذاران