تابستان 1402 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : باقی یزدل، رقیه ؛ خدایی، ابراهیم ؛ جمالی، احسان ؛ كاتب مسؤول : نادریروشناوند، ابوالقاسم ؛
(21 صفحة - من 2 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آزمون سراسریتحلیل چندسطحیمنطقه جغرافیاییموقعیت اقتصادی اجتماعی خانوادهنمرهداوطلبانآموزشآزموننمره کلاستانموسسات آموزش عالی
-
مؤلف : کبیری، مسعود ؛
(13 صفحة - من 23 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:آموزش علومآموزش و پرورش ایرانسنجش شناختی تشخیصیمدل جیدینامطالعۀ تیمزاطلاعاتخصیصهدانشآموزاندانشمدلاحتمال
-
مؤلف : پیروی، رضا ؛ مینائی، اصغر ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : فلسفی نژاد، محمدرضا ؛
(13 صفحة - من 36 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نمره گذاریIRTمدلهای دوارزشی IRTمدلهای چندارزشی اسمی IRTمنصفانه بودن سنجشمدلIRTبرازشنمرهآزمونپارامترینمرهگذاری
-
مؤلف : حاجت پور قلعه رودخانی، سارا ؛ كاتب مسؤول : ایزانلو، بلال ؛
(23 صفحة - من 50 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تساهلجدیتمدلهای چند وجهی راشگرایش مرکزیآزمونهای عملکردی سراسریارزیابآزمونمدلبـههـاهمسانیداور
-
مؤلف : رحیمی، بهروز ؛ جوادی پور، محمد ؛ صالحی، کیوان ؛ خادمی کله لو، محمد ؛ كاتب مسؤول : حکیم زاده، رضوان ؛
(26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ایرانارزیابینظریهآموزش و پرورشانتخابتحصیلی ـ شغلیشغلینظام آموزش و پرورش ایرانهدایت تحصیلی ـ شغلیبرنامهدانشآموزان
-
كاتب مسؤول : محمدی، مهدی ؛ مؤلف : ناصری جهرمی، رضا ؛ خادمی، سولماز ؛ شادی، صدیقه ؛ كوثري، مجيد ؛
(24 صفحة - من 99 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواعناصر برنامه درسیالگوهای ارزشیابی برنامه درسیمعیارهای اثربخشی درونی و بیرونی برنامه درسیارزشیابیبرنامه درسیمحتواآموزشارزیابیمدل