تابستان 1387 - شماره 11
-
مؤلف : ناظم، فتاح ؛
(14 صفحة - من 11 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدیران دانشگاه آزاد اسلامیمدیریت زمان ١مدیرانمدیریت زمانپژوهشپرسشنامه
-
مؤلف : احمد زاده بیانی، بهروز ؛ شوری، زهرا ؛
(20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیالگوی تدریسرگرسیون چندگانه خطیشـناخت روش های تدریسقالب اندیشی اساتید.تدریسبـابازدهی آموزشیزبانروش هـای تـدریسزبانآموزاناستادانروش تدریسروشزبـان
-
مؤلف : جدیدی، محسن ؛ بهاری، سیف اله ؛
(14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیوابستگی به اینترنتوابستگی به مواد روان گردانوابستگیاعتیادوابستگی به موادروانیمصرف مواد
-
مؤلف : خزایی، کامیان ؛
(24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسن عقلیتواناییهایشناختی ریاضینظریه تحولی پیاژهتواناییهای شناختی ریاضیپیاژههمبستگیدانشآموزان
-
مؤلف : رشیدی، اسماعیل ؛ شهرآرای، مهر ناز ؛
(18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:هدف اساسی این تحقیق بررسی رابطه بین خلاقیت ١و منبع کنترل ٢ می باشدبدین منظور ٣٧٥ نفراز دانش آموزان سال اول دبیرستان شهر اراک به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی انتخاب شدندکه ١٩٤ نفر آنها پسرو ١٨١ نفر آنها دختر بودند و میانگین سنی گروه نمونه ١٥ سال بود. خلاقیت آزمودنی ها با استفاده از آزمون خلاقیت غیرکلامی تورنس ٣(بخش دایره ها١٩٧٤) و منبع کنترل آنها با استفاده از آزمون منبع کنترل یا مسند مهارگذاری راتر٤(١٩٩٦) ارزیابی شد. داده های بدست آمده با استفاده از نرم افزار آماری SPSSاز طریق محاسبه ضریب همبستگی پیرسون وآزمون t برای دوگروه مستقلمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .نتایج نشان دهنده این بودکه بین خلاقیت و منبع کنترل درونی رابطه همبستگی مثبت وجود داردبین میانگین نمرات کلی خلاقیت آزمودنی های پسر و دختر تفاوت معناداری وجود نداردآزمودنی های پسر در ابعاد سیالی و انعطاف پذیری خلاقیت وآزمودنی های دختر در بعد بسط خلاقیت برتری دارند وتفاوت معناداری بین میانگین نمرات دانش آموزان دختر و پسر در آزمون منبع کنترل راتر وجود ندارد. خلاقیت و منبع کنترلخلاقیتمنبع کنترلبـادخترنمرهآزمونمنبع کنترل درونیمنبـع کنترل
-
مؤلف : صنعتکاران، افسانه ؛ نمازی زاده، مهدی ؛ اصلانخانی، محمد علی ؛ ایروانی، محمود ؛ زارعین دولاب، سعید ؛
(18 صفحة - من 101 إلی 118 )
-
مؤلف : غلامی توران پشتی، مرضیه ؛ کریم زاده، صمد ؛
(14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانمطالعه اثربخشدانشآموزانآموزشسال سوم دبیرستانآزمون
-
مؤلف : فروتن، معین ؛
(17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:الگوراهنمامشاورراهبرراهبریرهرواعـضای هیـات علمیدانشجویان