تابستان 1390 - شماره 2
-
مؤلف : رسولی، محمد رضا ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریتبلیغ رسانه ایگفتمان تبلیغاقتصاد تبلیغرویکرد های تبلیغی
-
مؤلف : میرفخرایی، تژا ؛
(26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:اسطورهاستعارهمتن بازمتن خواندنی یا متن لذتمتن لذتمتن سعادت یا متن تولیدیتصویر دشمنمتن بستهمتن اقناعیرتوریک یا فن سخن گویی
-
مؤلف : داد گران، سید محمد ؛ ناصرزاده، هانا ؛
(28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتنمادهای ارتباطیارتباط کلامی و نا کلامیارایه های ادبی (بیان)
-
مؤلف : ببران، صدیقه ؛ خداویردی زاده، مهرداد ؛
(26 صفحة - من 77 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:وسایل ارتباط جمعیسواد رسانهشهروندان تبریز
-
مؤلف : آذری، غلام رضا ؛ نبیان، فاطمه ؛
(42 صفحة - من 103 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:روایتزمانرمانسبک زندگیارتباطات غیر کلامی
-
مؤلف : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ سلطان محمدی، زهره ؛
(30 صفحة - من 145 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:زن و مردروابط میان فردیتفاوت های ارتباطیزن و مرد و تفاوتهای ارتباطیروابط میان فردی زن و مرد
-
مؤلف : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ هنجنی زاده، یگانه ؛
(28 صفحة - من 175 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:جامعه اطلاعاتییادگیری اجتماعیاستفاده و خشنودیکاشتسواد رسانه ایبر جسته سازیشکاف اگاهی
-
مؤلف : مهدی زاده، سید محمد ؛ مطیعی، فریده ؛
(32 صفحة - من 203 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:نگرش سیاسیملاک های مطلوب روزنامه نگارینظام هنجاری