بهار 1392 - شماره 6 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science)
-
مؤلف : صمیم، رضا ؛ هاشمی، راحله ؛ سالاری، مریم ؛
(20 صفحة - من 11 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:حقيقتﺳﺎﺧﺘﺎر رواﻳﺖادبيات داستانيشالوده شكنيادبيات پسامدرنرمان سرزمين گوجه هاي سبزهرتا مولر
-
مؤلف : جوانمرد، احسان ؛ حیدری، حسین ؛ موحدی، محمد باقر ؛
(26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:روستابازتابسينماانقلاب اسلاميتحليل محتواي كيفي
-
تعارض های هویت جنسیتی سنتی و مدرن و عوامل موثر بر آن (مطالعه ی موردی زنان 24 تا 34 ساله ی شهر قزوین)
مؤلف : سفیری، خدیجه ؛ گودرزی، محسن ؛ میراشه، سمیه ؛
(24 صفحة - من 57 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:هویتهویت جنسیتیهویت سنتی و مدرنتعارض هویتزنان قزوین .
-
مؤلف : لبیبی، محمد مهدی ؛
(18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:طلاقﺳﺮﻣﺎﻳﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲسالخوردگي جمعيتتفاوت هاي نسليروابط خانوادگيزنجيره مراقبت جهانينظريه هاي رسانه اي
-
مؤلف : شکربیگی، عالیه ؛ مختاری زنجانی، امیر ؛
(22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی اجتماعیاعتماد اجتماعیسرمایۀ اجتماعیپیوندهای اجتماعیرسانه صداوسیما
-
مؤلف : غیاثیان، مریم سادات ؛ آقازاده، رقیه ؛
(16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:بازنمايي زنتحليل گفتمان انتقاديبرنامه راديوييمولفه هاي جامعه شناختيمعنايي
-
مؤلف : ببران، صدیقه ؛ مسروری، آیدا ؛
(18 صفحة - من 137 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق رسانه ايمجلات خانواده
-
مسئله ی آسیب پذیری اجتماعی شدن کودکان در فضای رسانه های فراملی مطالعه ی موردی: خانواده های شهر زنجان
مؤلف : صدفی، ذبیح الله ؛ محسنی تبریزی، علی رضا ؛
(31 صفحة - من 155 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:آسيب اجتماعي شدن كودكان در فضاي شبكه هاي اينترنتي و ماهواره ايگرايش به پيام هاي بازرگانيانگيزه پيروي از پيام هاي بازرگانيگزينش پيام هاي مهم بازرگانيارزش اقتصادي پيام هاي بازرگانياقناع رسانه اي پيام هاي بازرگاني و متغيرهاي زمينه اي خانواده ها